Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλάζει χέρια έναντι 45 εκατ. ευρώ

14 Ιουλ 2016

H ΤΡΑΙΝΟΣΕ περνά στα χέρια των ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie έναντι 45 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΤΑΙΠΕΔ, η συγκεκριμένη δεσμευτική προσφορά- του μοναδικού υποψηφίου στον τελευταίο διαγωνισμό- έγινε αποδεκτή. Στην ανακοίνωσή του, το ΤΑΙΠΕΔ σημειώνει ότι η συμφωνία «διασφαλίζει όχι µόνο τη βιωσιμότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξή της».

Παράλληλα, το Ταμείο επισημαίνει ότι με την πώληση στην Ferrovie «ουσιαστικά τίθενται οι βάσεις για το επιτυχές κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων» που έχει ανοίξει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά µε το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, το οποίο υπερβαίνει τα 700 εκατ. ευρώ

Θυμίζουμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βαρύνεται με 750 εκατ. ευρώ κρατικές ενισχύσεις που έχουν κριθεί παράνομες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και θα «σβηστούν» με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.

Το Ποτάμι σχολιάζει με ανακοίνωσή του ότι «Η ιστορία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αποτυπώνει όλη την παράνοια που ζούμε στη χώρα. Πριν από 2 χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατομμυρίων. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον έλληνα φορολογούμενο 750 εκατομμύρια, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατομμύρια. Ποιος πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 255 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα.

ΥΓ. Ας φροντίσουν οι συνάδελφοι του υπουργοί, να συμπαρασταθούν τουλάχιστον στον κ. Σπίρτζη. Δεν είναι και λίγο να υπογράφεις εσύ να δοθούν αυτά που είχες καταγγείλει ότι ξεπουλιούνται» , καταλήγει η ανακοίνωση.