Όταν ο Δημήτρης Αβραμόπουλος επιβεβαίωσε τον Πάγκαλο

Κώστας Κούρκουλος 25 Ιουν 2026

Ο Θόδωρος Πάγκαλος, αν μη τι άλλο, θα μείνει στην ιστορία για την σπάνια ικανότητα που είχε να βλέπει τα αυτονόητα αλλά και για το θάρρος να τα κατονομάζει.

Έτσι, όταν όλοι φώναζαν ότι τα έφαγαν όλοι οι "άλλοι", αυτός θαρραλέα απάντησε: "όλοι μαζί τα φάγαμε". Και μάλιστα σε μία άθλια σχέση συναλλαγής ψηφοφόρων - πολιτικών, με αντικείμενο τους διορισμούς.

Αυτός επίσης είχε το θάρρος να αποκαλέσει συνεδρίαση συνεταιριστών του ΠΑΣΟΚ, "συνεδρίαση απατεώνων". Και να ζητήσει μάλιστα - ειρωνικά προφανώς - τις ταυτότητες των συμμετεχότων, μήπως παρεισφρήσει κάποιος μη απατεώνας και αλλοιωθεί ο χαρακτήρας της σύσκεψης.

Αυτός τέλος ονόμασε τον Δημήτρη Αβραμόπουλο "κύριο τίποτα".

Και τον επιβεβαίωσε και σ' αυτό ο ίδιος ο Αβραμόπουλος σήμερα με τις συνεντεύξεις του.

Η πνιγηρή ρηχότητα, η πομπώδης κενολογία, η φανφάρα της σπουδαιοφάνειας και η φτηνή έπαρση, κατέληξαν σε μία φράση πρωτοφανούς χυδαιότητας για πρώην Επίτροπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

"Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά", είπε ο "μεγαλειότατος"!!!

Όπου "κερατάδες" αυτοί που εκπροσωπούν τους θεσμούς της Δημοκρατίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Μόνον ένα απόλυτο τίποτα, που δεν μπορεί να καταλάβει τη μεγάλη τιμή που του έκαναν η χώρα του και η Ευρωπαϊκή Ένωση με το να τον αναδείξουν Επίτροπο, μπορεί να βγάζει τέτοια χυδαιότητα.

Έχετε τον αποτροπιασμό μας κύριε "Επίτροπε"....

Υστερόγραφο:  Είναι αυτονόητο ότι δεν παίρνουμε θέση για την κατηγορία καθ' εαυτήν, διότι αγνοούμε τα γεγονότα. Αναφερόμαστε μόνον στην ύστερη θεσμική απρέπεια.