Everything online

Αντώνης Βατούσιος 09 Αυγ 2021

Δεν είναι η πανδημία η οποία έχει φέρει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στο προσκήνιο, απλώς ενίσχυσε μία καταναλωτική συμπεριφορά – και εν τέλει συνήθεια – η οποία ούτως ή άλλως γνωρίζει διψήφια ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνήθως, οι εκκολαπτόμενοι επιχειρηματίες, σε κάθε εποχή, θεωρούν ότι πρέπει να μιμηθούν ένα πετυχημένο μοντέλο για να αναπτυχθούν. Συνεπώς, πολλές μικρές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να αναπτύξουν ένα ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων διότι νομίζουν πως πρέπει να έχουν το μέγεθος της Amazon ή του eBay για να πετύχουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η απάντηση είναι πως το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά με ένα φυσικό κατάστημα. Η ποιότητα των προϊόντων, η ταχεία εξυπηρέτηση, η καταναλωτική εμπειρία είναι το ίδιο σημαντικά στο ηλεκτρονικό όσο και στο φυσικό κατάστημα. Με μία σημαντική διαφορά – οι ηλεκτρονικές πωλήσεις προσφέρουν τη δυνατότητα για ανάπτυξη με ρυθμό αύξησης που δεν μπορεί να επιτευχθεί σε ένα φυσικό κατάστημα. Επιπλέον, τα κόστη λειτουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μηδαμινά σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ενός φυσικού. Επομένως, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά που έχουν όλα τα πετυχημένα επιχειρηματικά μοντέλα:

  •  Ανάπτυξη ακόμη και με διψήφια ποσοστά, η οποία με το κατάλληλο support σε logistics και μηχανογράφηση μπορεί να υπερκεράσει όλους τους γεωγραφικούς περιορισμούς. 
  • Απόλυτα ελεγχόμενα κόστη τα οποία δίνουν τη δυνατότητα για σημαντικά περιθώρια κέρδους κατά την ανάπτυξη της επιχείρησης.


Ακόμη με το ηλεκτρονικό εμπόριο ενισχύεται η μπράντα μιας επιχείρησης, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, λειτουργώντας συμπληρωματικά στις φυσικές πωλήσεις. Κατά συνέπεια, το λεγόμενο branding είναι ένας ακόμη παράγοντας για τη υιοθέτηση ενός ηλεκτρονικού καναλιού πώλησης. 


Αν, λοιπόν, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα έχει ως χαρακτηριστικά την απλότητα σε design, πλοήγηση και αγορά, πληροί τις βασικές προϋποθέσεις που χρειάζονται ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του e-shop σας, καθώς και το χρόνο παραμονής των επισκεπτών μέσα σε αυτό. Όσο περισσότερο χρόνο μένει ένας επισκέπτης στο φυσικό ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα τόσο πιθανότερο είναι να επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εσείς προσφέρετε. Αν, εν τέλει, η εμπειρία του καταναλωτή είναι θετική τότε η επιχείρηση σας θα αναπτυχθεί ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες – διότι αυτό επιθυμούν οι ίδιοι οι καταναλωτές!  


  • Εξαιρετικό Copywriting με μοναδικό περιεχόμενο

  • Απλότητα σε design, πλοήγηση και εύκολη αγορά

  • Φιλική σχεδίαση για όλες τις συσκευές

  • Εξαιρετικό support και μηχανογράφηση

  • Ποιότητα προιόντων και υπηρεσιών

  • Χρώμα, εικόνα, περιγραφές και

  • Διαφορετικότητα στη μπράντα  


Είναι το Α και Ω της επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα.