Από το Λονδίνο όπου βρέθηκε από την πρώτη στιγμή της παραίτησης του Κιρ Στάρμερ ο Δήμαρχος Αθηναίων δήλωσε:
«Ο Μπέρναμ που έχει πάρα πολλές πιθανότητες να είναι ο νέος πρωθυπουργός, δεν ήταν απλώς δήμαρχος του Μάντσεστερ, αλλά ανήκε στην περίφημη αριστερή τάση»
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗ Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ
Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ