Για την Βασ. Όλγας

Σάκης Κουρουζίδης 07 Σεπ 2025

Ο δήμαρχος της Αθήνας επιμένει να ξαναδώσει την Β. Όλγας στα ΙΧ. Μάλιστα, στην αρχή της θητείας του το έργο αυτό το θεώρησε ως την πρώτη του προτεραιότητα ως νέος δήμαρχος.

Γιατί αυτό; Για να πάνε ευκολότερα οι κάτοικοι της Πλάκας προς Παγκράτι και αντιστρόφως; Για να μην κάνουν το γύρο κάποιου/ων τετραγώνων;

Ώστε η Λ. Όλγας έγινε, υπάρχει, για να φτάνουν οι κάτοικοι της Πλάκας και του Παγκρατίου στα σπίτια τους γρηγορότερα;

Φυσικά, τότε, και η Βουκουρεστίου, και η Ερμού, και η Διονυσίου Αρεοπαγίτου, και η Αποστόλου Παύλου έγιναν για να φτάνουν οι κάτοικοί τους στα σπίτια τους, μόνο! Δηλαδή, δεν είναι μέρος κάποιου συνόλου, κάποιας πόλης, δεν αναφέρονται στο σύνολο αυτό, δεν επηρεάζονται ούτε επηρεάζουν το σύνολο αυτό;

Δεν παρακολουθούν τις γενικές τάσεις των σύγχρονων μεγαλουπόλεων; Δεν ρίχνουν μια ματιά στις εκτεταμένες πεζοδρομήσεις σε όλες τις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις; Στην σύγχρονη, καθολική και μονοσήμαντη πρακτική που θέλει να μεταφέρεται αστικός χώρος από τα τροχοφόρα προς τους πεζούς και τα ποδήλατα; Πεζόδρομος που ξαναγίνεται δρόμος, δεν έχει ξανακουστεί!

Και γιατί γίνεται αυτό; Τους έχει πιάσει όλους μια παραφροσύνη να τιμωρούν τους κατοίκους της δικής τους Πλάκας, της δικής τους Ερμού και να κάνουν τον …γύρο του τετραγώνου για να φθάνουν στα σπίτια τους;

Ευτυχώς που γλύτωσε από αυτήν την …παράκρουση ο δικός μας δήμαρχος.

Σοβαρά, τώρα, η Β. Όλγας είναι ενταγμένη εδώ και 20-25 χρόνια στον «μεγαλύτερο πεζόδρομο της Ευρώπης», που η αρχή του είναι το Παναθηναϊκό Στάδιο και μέσω Β. Όλγας, Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Αποστόλου Παύλου και Ερμού, φτάνει μέχρι την Πειραιώς προς Ιερά Οδό. Αυτός ο μοναδικός, ο υπέροχος χώρος έχει ανάγκη από επιτήρηση, γιατί αναιρείται στην πράξη από τα τροχοφόρα κάθε είδους που μπαινοβγαίνουν κατά βούληση.

Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για τον Δήμο της Αθήνας.