Αγαπητέ Πρόεδρε,
.
Ενυπομόνως ανέγνωσα την επιστολήν ήν θεoπνεύστως ο Σεραφείμ Πειραιώς (κατά κόσμον Χρήστος Μεντζελόπουλος) απέστειλεν προς εσάς, εν η ουδόλως κρύπτει την βαθυτάτην πεποίθησιν, άμα και την αγωνίαν του, ότι η επιμονή σας εις την κατάθεσιν τροπολογίας τινός περί συμφώνου συμβιώσεως ζευγών de facto αφορισθησομένων αρσενοκοιτών, θα επιφέρει την de facto αποδίωξιν και αποστέρησιν της χάριτος και της ευλογίας του Κυρίου, εις προσωπικόν ου μην και εθνικόν επίπεδον.
.
Γράφει ο κατά Κύριον Σεραφείμ:
.
«Σας παρακαλούμε θερμώς να μην προχωρήσετε για προφανείς μικροκομματικούς λόγους στην υλοποίηση αυτής της ύβρεως κατά του Θεού και των ανθρώπων διότι θα φυγαδεύσετε, θα αποδιώξετε και θα αποστερηθείτε de facto ως πρόσωπα την χάρη και την ευλογία του Δικαιοκρίτου Κυρίου, την βοήθεια και την σκέπη του οποίου έχουμε καθημερινώς ανάγκη τόσον προσωπικώς όσο και εθνικώς ιδιαίτερα τώρα κατά τις κρίσιμες στιγμές που διανύει ο τόπος μας», αναφέρει ο μητροπολίτης και απευθυνόμενος στον κ. Βενιζέλο, σημειώνει: «Η πνευματικής σας υποδομή και η οικογενειακή σας παράδοση εκ του αγίου λευΐτου πάππου σας μακαριστού παπά-Ευάγγελου Βενιζέλου αυτό επιτάσσει. Θέλω να πιστεύω ότι τα ανωτέρω δεν αποτελούν έκφραση «ταλιμπανισμού και μισαλλοδοξίας» αλλά ταπεινή υπόμνηση ευθύνης και χρέους.»
.
Αγαπητέ Κε Πρόεδρε,
.
Οφείλω να συμφωνήσω απολύτως με τον κατά κόσμον αδελφό Κο Μεντζελόπουλο, ότι όσα υποστηρίζει στην επιστολή του δεν αποτελούν έκφραση ταλιμπανισμού ή μισαλλοδοξίας.
.
Οι μεν Ταλιμπάν, εκτός από θρησκευτική κοινότητα, είναι και κοσμική εξουσία που εκτελεί ομοφυλόφιλους συνανθρώπους επειδή είναι ομοφυλόφιλοι, καταθέτοντας (άμα λάχει) τροπολογίες που τους το επιτρέπουν, οι δε ομοφυλόφιλοι στη χώρα μας δεν είναι ταμάμ αλλόδοξοι, ώστε το μίσος του μητροπολίτη Πειραιώς προς αυτούς να θεωρηθεί μίσος προς την «άλλη δόξαν», δηλαδή την διαφορετική πίστη. Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι χριστιανοί, μουσουλμάνοι, ινδουϊστές, άθεοι, αγνωστικιστές, ακόμα και δωδεκαθεϊστές. Άλλωστε και ο Δίας, ο αρχηγός του Δωδεκαθέου, ένας βδελυρός παιδεραστής ήτο και ξέρουμε τις πομπές του με τον νεαρό Γανυμήδη.
.
Όμως σεις, αγαπητέ Πρόεδρε, είστε εκλεγμένος από όλους τους συνανθρώπους και συμπολίτες, που απ’ όσο ξέρω δεν διαχωρίζονται από την καθ’ ημάς κοσμική εξουσία με κριτήρια θρησκευτικής πίστης, πολλώ μάλλον κρεβατοκάμαρας, αλλά αντίθετα συνενώνονται ως εθνική κοινότητα συνταγματικά κατοχυρωμένων θεσμών, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων. Θα πρέπει λοιπόν, κατά την ταπεινή μου γνώμη, με αντίστοιχη επιστολή να θυμίσετε στον σεπτό Μητροπολίτη Πειραιώς την παραπάνω ιδιότητά σας.
.
.
Επειδή στην αρχή της επιστολής του ο Πειραιώς χρησιμοποιεί τον πληθυντικό αριθμό, «Σας παρακαλούμε θερμώς…» γράφει, ίσως χρειάζεται να σας διευκρινίσει εκ μέρους τίνων σας απευθύνει τις πολιτικές του παραινέσεις, πασπαλισμένες με μία, θα έλεγα…. διακριτική νότα προειδοποίησης, ότι ως εκπρόσωπος του Κυρίου ίσως αποσύρει από σας την βοήθεια και την σκέπη Του.
.
Αν, για παράδειγμα, γράφει εκ μέρους εκκλησιαστικού οργάνου, θα μπορούσε να κατανοηθεί η χρήση του πληθυντικού διότι (χωρίς ομολογώ να γνωρίζω ακριβώς) έχει προφανώς επιλεγεί από κάποιο εκκλησιαστικό όργανο στη σημερινή του θέση, οπότε ίσως δυνάμει να το εκπροσωπεί.
.
Αν όμως γράφει εκ μέρους του ποιμνίου του, ας του υπενθυμίσετε ότι αυτή η σχέση όχι μόνο δεν αποτελεί ισότιμη μορφή πολιτικής εξουσίας, αλλά δεν αποτελεί καν μορφή εξουσίας παρά μόνο πνευματική διαμεσολάβηση υπερβατικής επικοινωνίας (του ποιμνίου και μόνον) με την ακατανόητη ουσία του Δικαιόκριτου Κυρίου μας.
.
Κατά συνέπεια, οι εκκλησιαστικοί ποιμένες δεν εκπροσωπούν το ποίμνιό τους έναντι της νόμιμης πολιτικής εξουσίας (σε αντίθεση με τις κοινωνίες των Ταλιμπάν) και δεν δικαιολογείται ο πληθυντικός.
.
Άλλωστε, ίσως ο Πειραιώς πνευματικός ποιμήν θα έπρεπε να βοηθηθεί να σκεφτεί και το ενδεχόμενο να περιλαμβάνονται στο ποίμνιό του και ομοφυλόφιλοι συνάνθρωποί του, που μπορεί, βρε αδερφέ, να μην είναι και μπροστοκρίαρα, αλλά σίγουρα είναι απόγονοι των πρωτοπλάστων και με την επιστολή του τους αδικεί, καταδικάζοντάς τους στην αιώνια banalite των προβάτων β΄ διαλογής. Αφήστε που τα θέτει και εκτός του νεωτερικού τριπτύχου του Διαφωτισμού, που δεν μπορεί αίφνης να μεταλλαχθεί σε τετράπτυχο ως κατωτέρω:
.
Liberte–Egalite–Fraternite–Banalite
.
Δεν γίνονται αυτά τα πράματα!
.
Τον διάλογο για τα παραπάνω, τον θεωρώ πάντως, Κε Πρόεδρε, χρήσιμο όσο και ο Πειραιώς, ο οποίος ενσυνειδήτως επέλεξε δια της επιστολής του να συμμετάσχει.
.
Θα βοηθήσει όλους μας.
.
Τουλάχιστον να ξεκαθαρίσουμε τους ρόλους μας, αποδίδοντας τα του Σεραφείμ τω Σεραφείμ και τα του Μεντζελοπούλου τω Μεντζελόπουλω.